Sæsonstart

En dejlig sæsonstart efter et par år, der nærmest havde stået i stampe. Bestyrelsen havde været lidt spændt på, hvor mange medlemmer, der ville finde vej til denne aften.

Efter spisning af grillkylling med grøn salat og en masse hyggesnak og gensyns glæde, bød formanden velkommen til Knap Design fra Farum Hovedgade, som bød på mannequinopvisning med den kommende vinters tilbud inden for kjoler, bluser, jakker, og m.m. Der var spændende tilbud og noget for en hver smag, hvad enten det drejede sig om stof, skind, strik eller pels. Aftenen sluttede med kaffe og kage og så kunne man gøre nogle gode køb hos Knap Design, der havde en masse spændende tilbud. Det være sig bluser, vester, strømper eller tasker.

Formanden sluttede aftenen med en tak til Knap Design og et på gensyn til medlemmerne ved næste møde

tirsdag 1. nov.