Farum Husholdningsforening

Tirsdag, 7. sept. 2021

Kåre underholdt med dejlig musik

• Så lykkedes det!!!
  • 60 medlemmer mødtes til
  • Generalforsamling
  • Tirsdag den 7. september 2021 kl.17.30 .

Efter 1/1/2 års pause og i godt humør mødtes foreningens medlemmer. Generalforsamlingen tog sin begyndelse.

Gulla Thomsen blev valgt til dirigent.

Formanden Bodil Winckler indledte sin beretning med, at det var nok den korteste beretning, foreningen  nogensinde havde præsteret. Dette medførte osse, at beretningen blev hurtigt godkendt.

Punktet regnskab gav ikke anledning til bemærkninger. Men kassereren Annette Henriksen oplyste, at nu havde foreningen fået mobilPay 42 58 87,   og at hun håbede, at medlemmerne ville gøre flittigt brug af den og bare vise sin telefon frem, når man kom. Ved håndsoprækning konstateredes, at langt de fleste havde mobilpay. Det vil glæde kassereren, at mobilpay bliver brugt mest muligt.

Kassereren skal nemlig til Hillerød for at sætte penge i banken.

Bestyrelsen foreslog en forhøjelse af kontingentet til kr. 325 årligt, hvilket generalforsamlingen godkendte. Der var ikke indkommet forslag til vedtagelse.

Bestyrelsens medlemmer ,der var på valg, blev alle genvalgt

Revisor Sonja Cleminson genvalgt.

Revisorsuppl.Anita Ladum nyvalgt.

Under eventuelt var der forslag fra medlem Jette Elm om, at medlemmer  kunne komme til orde og berette om deres erfaringer med Furesø kommune.

Dirigenten takkede for god ro og orden.

Så gik vi over hyggeligt samvære med dejlig musik fra Kåre og så blev den lækreste anretning serveret. Tak til Britta og Alice for et herligt måltid. Jeg vover at skrive, at alle gik fra generalforsamlingen i højt humør.

Nu venter der så en indholdsrig sæson og hyggeligt samvær igennem vinteren.

På gensyn!

P.S. aftenens traktement var:

Provencemarineret nakkefillet med

dejlige salater som tilbehør og til dessert

vankede der lækker roulade flødeskum                              og chokoladedrys.

Det hele kogt, braset og anrettet af

Britta Thøgersen og Alice Rindahl.

Nogle gode foredrag :