julemøde 4.dec.

80 medlemmer mødtes i den festligt pyntede sal på Lynge kro. Her ventede Lynge Kros velkendte lækre julebuffet med alt hvad øjne og mave kan ønske sig. Da vi var godt fyldt op, dyrkede vi spilleglæden med tre gange Banko med flotte præmier og så det ekstra spil med hovedgevinsten den store flotte kurv med alskens lækkerier. En række fik et gavekort på kr. 100 og to rækker kunne glæde sig over et gavekort på kr. 150,-Vi andre knap så heldige nød selskabet. En lille gave gik vi nu alle hjem med.

Nu er der nok ikke mange foreninger, der er så heldige at have en syngende formand, som kan underholde sine medlemmer. Men Bodil var dagens superstjerne med nogle gamle kendinge. Tak for det formand, det er du nu god til. Tilbage er ønsket om en glædelig Jul fra Bestyrelsen og på gensyn i 2019.