Juleudflugt 21.nov.

21.nov. var 42 af foreningens medlemmer på en dejlig juletur. Først til Plantorama i Hillerød, hvor der var jul for alle pengene, og mulighederne for at forsyne sig var store. Godt at der var bagagerum i bussen. Det blev til både nips og juletræ, der tog turen med hjem. Herefter fortsatte vi videre til det lille museum i Espergærde "Flynderupgård". En gang havde stedet været sommerbolig for grossereren og hans familie. Erindringskøkkenet bød på en herlig "Grosserens frokost tallerken" med alt fra sild, mørbradbøf og tarteletter m.m.

Så var der lige tid til et besøg på det lille museum og selvfølgelig et kik i musumsbutikkern, der var pyntet med alskens julerier.

Eftermiddagskaffen skulle vi naturligvis ikke undvære. Så tilbage i grosserens spisestue blev der budt på en gang kaffe med kringle inden, turen gik tilbage til Faum

Kl. 16. landede vi i Farum, og man var enige om, at aftensmaden godt kunne byttes ud med en kop te og en ostemad.