Gæstebog

Tak fordi du besøger Farum Husholdningsforenings hjemmeside. Skriv en hilsen her i gæstebogen ved at klikke på den blå knap. Du kan også indsætte et foto ved din hilsen.

Skrevet af Bente Dreier Andersen, d. 11-09-2019

Tak til bestyrelsen for en rigtig dejlig sensommer tur i dag til Møn
Thorsvang museum var en skøn oplevelse.
Eftermiddagskaffen på Villa Gallina
var dejlig med hjemmebagt rababerkage.
En rigtig dejlig dag i godt selskab

Skrevet af Bente Dreier Andersen, d. 25-05-2018

Mange tak til bestyrelsen for en helt igennem skøn 70 års jubilæumsfest på Lynge Kro i går. Menuen var skøn, underholdningen dejlig og stemningen var helt i top. Jeg glæder mig allerede til den næste jubilæumsfest om 5 år. Endnu en gang tak.

Skrevet af Bente Dreier, d. 15-09-2016

En helt igennem god sensommertur. Spændende rundvisning i TV Byen, dejlig mad på Cassiopeia og en god chauffør Zik som guidede da han kørte os rundt i København. Helt igennem ramte bestyrelsen igen plet med valget. Tak for en hyggelig dag.

Skrevet af Else Søeborg, d. 18-05-2016

Mange tak til bestyrelsen for det store arbejde I gør, det var som sædvanligt en dejlig forårstur vi var på.
God sommer til jer alle.

Hjemmeside:

@mail.dk

soeeborg

Skrevet af Ebba Wiene, d. 05-02-2014

En rigtig dejlig aften med musik.
Vi sad bare og sugede det hele til os med små historier og skøn musik. En god måde at finde sin sjæl på.
Det var forårsperler og her en forårshilsen fra
Ebba Wiene

@wiene.org

ebba

Skrevet af Anni Rasmussen, d. 27-05-2013

Kære bestyrelse!
Det var dog en dejlig 65-års fødselsdag, I havde arrangeret. Mange glade deltagere, dejlig mad i gode lokaler. Og sikke en fin musik til middagen - ligesom Wivex i gamle dage. Og festlig underholdning, hvor vi både kunne synge med og komme ud på gulvet. Bodil og Lihta. det gjorde I godt- og tak for tippet til lidt indtjening.
En herlig aften, tak for det store arbejde.
God sommer til alle.
Mange hilsener Anni Rasmussen